Ο σύνδεσμός μας στην προσπάθεια του για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων μελών του και την χρήση των νέων εργαλείων και τεχνολογιών επικοινωνίας πραγματοποιεί κύκλο σεμιναρίων πάνω στο Facebook / Instagram & Google Ads με την συνεργασία της εταιρίας Web Progress με εκπαιδευτές πιστοποιημένους από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται στις εταιρείες μέλη του ΣΕΚΑΦ.
Η ορμητική εισβολή των Social Media και του διαδικτύου στο χώρο των επιχειρήσεων καθιστά πλέον κάτι παραπάνω από χρήσιμο το Digital Marketing στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Η προβολή προϊόντων και υπηρεσιών γίνεται ακόμα πιο εύκολη χρησιμοποιώντας εργαλεία του διαδικτύου και κάθε επαγγελματίας μπορεί πιο εύκολα να απευθυνθεί σε νέες αγορές και να αυξήσει όχι μόνο τις πωλήσεις του αλλά και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Αυτό όμως εγκυμονεί και τον κίνδυνο διόγκωσης του ανταγωνισμού. Ζούμε σε μια περίοδο που δεν αρκεί το ποστ ή η διαφήμιση. Το σωστό ποστ και η σωστή διαφήμιση είναι αυτά που θα αποδώσουν στην προσπάθεια μιας επιχείρησης να αναπτυχθεί διαδικτυακά.
Facebook / Instagram
1. Εισαγωγή, ρόλος των Social Media, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα σε Facebook και Instagram, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα σε Facebook/Instagram και άλλα Social Media.
2. Πώς θα δημιουργήσουμε ένα σωστό και ποιοτικό post. Κείμενο, εικόνα και βίντεο, διαφορές και ομοιότητες ανάμεσα στα posts. Αναλογίες εικόνας, διαστάσεις βίντεο, μέγεθος κειμένου, ποιότητα εικόνας και βίντεο. Hashtags και Mentions.
3. Διαφημίσεις σε Facebook/Instagram. Επισκόπηση του Ads Manager και του Business Manager.
4. Δημιουργία και επεξεργασία κοινών (audiences). Κοινά βασισμένα σε customer lists, σε ενδιαφέροντα. συνδυασμών κοινών, προσαρμοσμένα κοινά και αποθηκευμένα κοινά.
5. Χρήση του Facebook Pixel και η αξία του remarketing.
6. Δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας / Ad Group και Διαφήμισης. Γιατί είναι σημαντικά τα Split Tests. Πότε επιλέγουμε καμπάνια για διαφήμιση σελίδας, πότε επιλέγουμε καμπάνια μηνυμάτων, πότε επιλέγουμε καμπάνια βίντεο, κλπ.
7. Placements διαφήμισης (που θα την κάνω να εμφανίζεται)
8. Τρόποι διαφορετικής δημιουργίας περιεχομένου διαφήμισης. Εικόνα, κείμενο, link από ιστοσελίδα, βίντεο, εναλλασσόμενες εικόνες.
9. Μετρώντας την απόδοση μιας διαφήμισης. Διαβάζοντας στατιστικά στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε ακόμα πιο ποιοτικές διαφημίσεις.
10. Πώς θα δημοσιεύσουμε στο Instagram από pc και γιατί είναι σημαντικά τα stories.
Google Ads
1. Τι είναι το Google AdWords και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση μας; Σύντομη επισκόπηση και ορολογία.
2. Οργανικό SEO. Τι είναι και πώς μπορούμε να το βελτιώσουμε.
3. Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού Google Ads. Προσθήκη στοιχείων επιχείρησης, πιστωτικής κάρτας και προσθήκη χρηστών.
4. Πως χρησιμοποιούμε το Keyword Planner Tool και πως επιλέγουμε ποιες λέξεις να στοχεύσουμε.
5. Λέξεις κλειδιά (keywords) και αρνητικές λέξεις κλειδιά (negative keywords).
6. Επεκτάσεις διαφήμισης (site extensions και callouts). Πότε και γιατί χρησιμοποιούνται.
7. Ρύθμιση κοινού, τοποθεσίας, χώρας και γλώσσας.
8. Δημιουργία καμπάνιας αναζήτησης / Search Campaign.
9. Δημιουργία καμπάνιας προβολής / Display Campaign.
10. Remarketing.
11. Δημιουργία καμπάνιας Video.
12. Ποια η σημασία του Quality Score και τι είναι το AdRank. Τι πρέπει να προσέξουμε ώστε να έχουμε ποιοτική διαφήμιση με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
13. Ανάλυση στοιχείων και αποτελεσμάτων AdWords. Πώς θα κάνουμε ακόμα πιο επιτυχημένη την επόμενή μας διαφήμιση.