https://photovision.gr/2024/03/19/qualia-veroulis-machaliotis/
H QUALIA είναι η νεότερη και πλέον καινοτόμος εταιρεία κατασκευής φωτογραφικών άλμπουμ και περιφερειακών φωτογραφικών λύσεων της Ελληνικής αγοράς, που βρίσκεται εδώ και χρόνια σε συνεχή αναπτυξιακή τροχιά επεκτείνοντας σημαντικά τόσο την πελατειακή της βάση όσο και το ανθρώπινο δυναμικό της. Δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας, σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και παρέχοντάς τους προϊόντα που τους βοηθούν να πραγματοποιήσουν το όραμα και τις φιλοδοξίες τους. Επενδύοντας στο παρόν και σχεδιάζοντας το μέλλον, φιλοσοφία μας είναι να παρέχουμε καινοτόμες, ποιοτικές και αποδοτικές λύσεις κατασκευής Άλμπουμ, τελειοποιημένα στο χέρι, με πρωτοποριακό Design, καινοτόμες συσκευασίες, με υλικά υψηλής ποιότητας, όπως ποτέ δεν έχουν κατασκευαστεί στην Ελλάδα. Στόχος μας είναι να αναδειχθούμε σε έναν οργανισμό που βασίζεται στην γνώση. Εμείς στην Qualia επιδιώκουμε να συλλέγουμε εξειδικευμένη γνώση και πληροφόρηση που θα μας βοηθήσουν να δημιουργήσουμε καλύτερα προϊόντα και να βελτιώσουμε τη ζωή των πελατών μας.
Περίπτερο: B19
O Γιάννης Βερούλης και o Κώστας Μαχαλιώτης μας μιλάν για την παρουσία της QUALIA στη φετινή διοργάνωση
• Πώς έχει εξελιχθεί η αγορά του ψηφιακού άλμπουμ κατά τη διετία που μεσολάβησε από την προηγούμενη έκθεση;
Τουλάχιστον ότι αφορά εμάς σαν εταιρεία στην προηγούμενη έκθεση είμασταν ίσως το μοναδικό περίπτερο που παρουσίασε μεγάλη γκάμα που αφορούσε την συσκευασία του ψηφιακού άλμπουμ και πως πρέπει εν τέλει να παραδίδει ο επαγγελματίας την δουλειά του ώστε να φαίνεται ολοκληρωμένη. Πράγμα που αναγνωρίστηκε από τους επαγγελματίες επισκέπτες και έτσι αυτά τα 2 χρόνια οι φωτογράφοι που συνεργάζονται μαζί μας ανέπτυξαν και το κομμάτι “Συσκευασία” κάτι που όπως φάνηκε έλειπε από την ελληνική αγορά.
Καλώς ή κακώς όταν παραδίδεις μια δουλειά, μέχρι ο τελικός καταναλωτής φτάσει να ξεφυλλίσει το άλμπουμ, πρέπει πρώτα να το βγάλει από την τσάντα που το συνοδεύει να θαυμάσει το κουτί που είναι τοποθετημένο το άλμπουμ να θαυμάσει το εξώφυλλό του, και στο τέλος να θαυμάσει τις φωτογραφίες και γενικότερα το άλμπουμ.
Η εποχή που οι φωτογράφοι παρέδιδαν ένα ψηφιακό άλμπουμ μέσα σε μια νάιλον συσκευασία έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
• Πιστεύετε ότι έχει εμπεδωθεί η ενημέρωση και η αποδοχή του είδους από το κοινό που είναι ο τελικός καταναλωτής για το ψηφιακό άλμπουμ;
Φέτος συμπληρώνονται 17 χρόνια όπου το προϊόν αυτό κυριάρχησε στην Ελληνική αγορά.
Σαφώς και ο τελικός καταναλωτής έχει εμπεδώσει και έχει αποδεχθεί πλήρως το προϊόν αυτό. Άλλωστε η αυξανόμενη δημοτικότητα των social media και η αυξημένη ευαισθητοποίηση για τη διαχείριση των ψηφιακών αρχείων έχουν συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης για υψηλής ποιότητας ψηφιακών άλμπουμ. Επιπλέον, οι άνθρωποι αναζητούν πλέον τρόπους να διατηρήσουν τις σημαντικές στιγμές της ζωής τους με τρόπους που υπερβαίνουν την ψηφιακή αποθήκευση. Για αυτό οι επαγγελματίες φωτογράφοι πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτήν την αυξημένη ζήτηση, προσφέροντας ψηφιακά άλμπουμ σε μορφή set ως μια πολυτελή και ολοκληρωμένη επιλογή για τους πελάτες τους. Τα πρώτα χρόνια οι τελικοί καταναλωτές ήταν ενθουσιασμένοι και μόνο που έπαιρναν ένα ψηφιακό άλμπουμ στα χέρια τους. Τώρα πια δεν φτάνει ένα άλμπουμ. Ο καταναλωτής ζητά συσκευασία ζητά προστασία του άλμπουμ. Και δίκαια ζητάει περισσότερα πράγματα διότι ο καταναλωτής δεν ψωνίζει μόνο ψηφιακά άλμπουμ αλλά ένα σωρό πράγματα στην καθημερινότητά του και βλέπει ότι όλοι οι κλάδοι αναπτύσσονται και προσφέρουν περισσότερα με το ανάλογο αντίτιμο. Ο φωτογράφος λοιπόν γιατί να μείνει πίσω;
• Είναι σαφής η αξία και χρηστικότητα του layflat album; Επηρεάζεται από παράπλευρα προϊόντα όπως το photobook;
Στην Ελλάδα έχουμε μάθει να τα ισοπεδώνουμε όλα, και να συγκρίνουμε ανόμοια προϊόντα. Το ψηφιακό άλμπουμ ήταν είναι και θα είναι ο βασιλιάς της φωτογραφικής απεικόνισης αναμνήσεων. Ότι άλλο κυκλοφορεί είναι για όσους δεν εκτιμούν πρώτα τον εαυτό τους ως φωτογράφους και έπειτα τους πελάτες τους. Σαφώς και μπορεί να επηρεαστεί αλλά μέχρι ένα ποσοστό. Είναι το ποσοστό αυτό που δεν ενδιαφέρεται να έχει σωστές τις αναμνήσεις του.
Να σας πω και κάτι, σε έρευνα που έκανε η Qualia το 2019 με το Πανεπιστήμιο Δ. Αττικής αποδείχθηκε επιστημονικά, ότι μεγαλύτερο πρόβλημα στην υγρασία έχει η ίδια φωτογραφία παρά το ενδόφυλλο που χρησιμοποιούμε στο ψηφιακό άλμπουμ. Φανταστείτε λοιπόν τι θα συμβεί σε ένα photobook τύπου back to back όπου επικολλιούνται 2 φωτογραφίες χωρίς το ενδιάμεσο φύλλο σε ένα ποσοστό 60% υγρασίας. Πράγμα σύνηθες πλέον στην χώρα μας μετά τις τελευταίες κλιματικές αλλαγές.
• Πού θα δώσετε βάρος στη φετινή διοργάνωση; Τί καινούργιο θα βρουν στο περίπτερό σας οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης;
Όπως και στην προηγούμενη PHOTOVISION 2022 | The day after… έτσι και τώρα, το βάρος θα το δώσουμε στην ποιότητα. Είναι κάτι που από την πρώτη στιγμή στοχεύαμε. Και που τελικά μας δικαίωσε. Εμείς στην Qualia ανεβάζουμε τον πήχη, ανεβάζουμε την ποιότητα, την ευελιξία, την εξυπηρέτηση.
Έχουμε πετύχει τα προϊόντα μας να μιλάνε εκείνα και όχι εμείς. Όποιοι συνεργάζονται μαζί μας έχουν καταφέρει και οι ίδιοι το ίδιο με τους πελάτες τους.
Ο πήχης δεν χαμηλώνει προς τέρψη της τιμής.
Επίσης δεν είναι μόνο τα προϊόντα που ένας επαγγελματίας πρέπει να δει. Υποχρεούται να γνωρίζει με τι ανθρώπους θα συνεργαστεί, τι ιδέες μπορεί να έχουν αυτοί οι άνθρωποι, τι γνώσεις έχουν γύρω από το αντικείμενο. Τι λύσεις μπορούν να σου προσφέρουν. Και οι λύσεις δεν είναι πάντα για ένα άλμπουμ… ή μια καλή τιμή… τα υπόλοιπα από κοντά στο περίπτερό μας.